Tuesday, April 7, 2009

mak....abah....

oh oh oh oh oh final exam tunggu aku yer...
alamak sebut jer final exam,aku dah mula takut dah..sebab aku x prepare apa-apa lagi hahahaha. patut la aku takut..........
tapi kalau ingat final exam dah dekat,mesti teringat nak balik rumah..hehehehehe...x sabarnya aku nk balik kampung nak jumpa mak abah tercinta dan family aku.mak tunggu kepulangan anakmu yang nakal ni ye...

semoga mak abah sihat ye....
errrmmm x sabar nak makan masakan mak aku ni.aku x ada selera dah nak makan kat kafe ni,asyik makan makanan yang sama jer...kalau kat rumah makan makanan yang sama pun takpe sebab makan dengan family,yang x ade selera pun jadi ade selera...hihi..

balik rumah ni aku nak suruh mak aku masak sedap-sedap + budu,ulam....errrmmm bestnya..
tapi....aku x sempat jumpa dengan abah aku,nak makan nasi sama-sama dengan abah aku.
terpaksa la aku tunggu abah aku bulan 6 ni baru boleh makan sama-sama..lambatnya...

apa-apa pun sabar..sekarang ni xleh fikir pasal nak balik....sakarang ni masa untuk stdy hard menghadapi exam dan mesti jawab exam dengan baik..mak doa kan lah kejayaan anak mu ni...

i love u mak,abah...

3 comments:

  1. ehhh...
    betul ker balik nak jupe mak ngan abah?
    bukan nak jupe buah hati pengarang jantung ker??
    hehehehhehe
    whatever pn...
    gambatte kudasai for your final exam
    doa untuk aku gak tahu
    sayang kamu...
    muahxxxxxxxxxx

    ReplyDelete
  2. huhuhu..
    mu kutuk aku ea...
    nk kne belasah ke???
    wawawawa..

    ReplyDelete
  3. xde post y bru ke???
    ermmm........
    xblh nk komen la cm ni....

    ReplyDelete