Wednesday, September 4, 2013

Bagaimana Menjadi Ahli SHAKLEE?

Saya mengalu-alukan anda untuk menjadi sebahagian daripada ahli keluarga Shaklee.Jom beramai-ramai menjana pendapatan secara part time/full time seperti saya.

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli@ pengedar Shaklee?

Anda boleh mendaftar dengan bayaran sebanyak RM65 dan bayaran pos RM10 untuk semenanjung dan RM20 untuk Sabah Sarawak, atau membuat pembelian sebanyak 200uv iaitu dalam lingkungan RM680 untuk mendapat keahlian PERCUMA. Anda hanya perlu menghubungi saya & saya akan uruskan pendaftaran atau datang sendiri ke branch terdekat dengan menggunakan ID saya sebagai sponsor/upline.

kelebihan menjadi ahli:

* boleh membeli produk dengan harga ahli & mengumpul point dlm bentuk uv dan uv akan ditukar dalam bentuk duit.

Hanya kita yg boleh mengubah nasib kita sendiri.

Sesiapa berminat boleh chat dekat chat box kt sebelah.
Sebarang pertanyaan sila hubungi saya di talian:
014-5005466 (laila)
ID: 911773

No comments:

Post a Comment