Monday, September 16, 2013

TESTIMONI

Testimoni
"Alhamdulilah.. Sejak saya mengamalkan set kulit dari SHAKLEE, kulit saya makin licin dan gebu.. semasa saya mengandung saya mempunyai masalah jeragat.. tapi sejak mengamalkan set ni, jeragat makin hilang.. kulit saya makin berseri2 dan gebu.. Thank u sis Sue Supplement Gold kerana memperkenalka...n Shaklee."
KEBAIKAN ESP!!!

ღKekal Muda
ღHormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi
ღKulit Berseri dan Anjal
ღPemberi Tenaga Segera
ღMemulihkan Pigmentasi
ღMemperbaiki Memori
ღMilkbooster Untuk Ibu Menyusu
ღMembantu Menghilangkan "Stretch Mark" Ketika Mengandung
ღMemulihkan Fungsi Prostat Lelaki
ღTAHAN SEHINGGA 2BULAN!!

---------------------------------------------------------------------------------------
KEBAIKAN VITAMIN E!!!

ღAwet Muda
ღCegah Pertumbuhan Abnormal Sel
ღSangat Membantu Dalam Aspek Kesuburan
ღMembantu Lancarkan Aliran Darah
ღMembantu Mempercepat Proses Baik Luka
ღMengurangkan Kesakitan Akibat Pre-Menstrual
ღMenggalakkan Kulit dan Rambut Menjadi Sihat
ღTAHAN SEHINGGA 4BULAN!!
Dah ramai yg mencuba vitamin ni ternyata berkesan..apa tunggu lagi cepat2 dapatkannya..
saya kongsikan ID saya untuk anda. Anda boleh beli dimana-mana cawangan yang terdekat dengan anda ataupun hubungi saya untuk dapatkan vitamin2 ni dengan harga ahli.


Sesiapa berminat boleh chat dekat chat box kt sebelah.
Sebarang pertanyaan sila hubungi saya di talian:
014-5005466 (laila)
ID: 911773

No comments:

Post a Comment