Wednesday, September 11, 2013

SET UNTUK DIET

Alfalfa + Lecithin + Omega Guard = Set Diet..

Kepada anda di luar sana yang ingin diet boleh la mengambil vitamin shaklee ni ternyata berkesan dan sihat. Saya pun sedang berdiet. dengan mengamalkan shaklee ni saya tak rasa lapar dan tubuh pun sentiasa sihat. kalau anda nak tahu, diet dengan tidak mengambil nasi adalah satu diet yang sangat bahaya dan tidak sihat, kulit pun makin tak cantik sebab kekurangan zat.
Dengan shaklee ni kita tak payah tinggalkan nasi, dan sentiasa mengambil air putih yang secukupnya sebanyak 3 liter sehari. Air putih ni boleh membakar lemak tau secara perlahan-lahan.

saya kongsikan ID saya untuk anda. Anda boleh beli dimana-mana cawangan yang terdekat dengan anda ataupun hubungi saya untuk dapatkan vitamin2 ni dengan harga ahli.

Sesiapa berminat boleh chat dekat chat box kt sebelah.
Sebarang pertanyaan sila hubungi saya di talian:
014-5005466 (laila)
ID: 911773

No comments:

Post a Comment