Thursday, September 5, 2013

Kekangan kat ofis..

Alhamdulilah..seharian mesyuarat hari ni penat-penat sampai nak buka blog pun tak sempat.hehe..
tapi sambil bermesyuarat sambil main msj..huhu boleh plak gitu kan..saya gembira hari ni sebab dapat feedback positif dari suami.sejak dia mengamalkan vitamin SHAKLEE Alfafa, gatal-gatal dah tiada, biasanya suami saya selalu gatal kat kaki, betis.Alhamdulilah..kalau dia suka semestinya saya pun suka.hehe

Ada yang kata Shaklee ni mahal. kalau budget kurang, boleh bgtau ye . Sbb saya menyediakan budget yang berpatutan dan bertepatan dengan wang dan kehendak anda. Insyaallah.

Yang penting, jangan berkompromi dengan kesihatan anda. Berikan yang lebih baik untuk kualiti kehidupan yang dipertingkatkan.
 
anda nak kurangkan berat badan??
anda ada masalah jerawat kat muka??
anda selalu senggugut yang amat tiap2 bulan??
sukar mendapat zuriat??
Berpantang??
Hamil ??
Menyusukan anak
anda nak cantik??
nak kulit glowing2??
jerawat dan resdung yang teruk??


hah!!saya ada jalan penyelesaiannye..insyaallah..xsalah kalo berusaha kan..

tapi kecewa sikit sekarang ni sebab tak boleh nak upload gambar.maklum la buka blog kat ofis jerr..huhu..InsyaAllah minggu depan dah boleh start upload gambar.tunggu...hehehe..

apa-apa pun sape2 yang berminat nak try shaklee dan nak jadi ahli boleh la contact saya.InsyaAllah minggu depan saya akan start upload gambar-gambar vitamin dan kelebihan-kelebihan menggunakan atau mengamalkan vitamin shaklee ni.hehe..

Sesiapa berminat boleh chat dekat chat box kt sebelah.
Sebarang pertanyaan sila hubungi saya di talian:
014-5005466 (laila)
ID: 911773

No comments:

Post a Comment