Monday, September 9, 2013

Set Kecantikan Dan Kesuburan

Alhamdulilah, sekarang ni saya sedang mengamalkan set kecantikan. percaya atau tidak setelah mengamalkannya kulit saya dah jadi bersih.suka tengok :)))
Tahu tak, vitmain-vitamin kat bawah yang saya post tu adalah set untuk kecantikan dan juga set kesuburan. set ni adalah set bajet.sesiapa rasa tak cukup bajet boleh cuba set ni dulu atau pun kalau tak mampu nak beli tiga-tiga botol vitamin ni boleh la beli satu-satu dulu.mengikut kemampuan.
kalau nak murah lagi guna ID saya.saya kongsikan ID saya untuk anda. Anda boleh beli dimana-mana cawangan yang terdekat dengan anda.
Vitamin E + B-Complex + Vitamin C = set kecantikan

Sesiapa berminat boleh chat dekat chat box kt sebelah.
Sebarang pertanyaan sila hubungi saya di talian:
014-5005466 (laila)
ID: 911773

No comments:

Post a Comment